شناسه خبر : 51796

اختصاصی چابک آنلاین؛

کدام باشگاه فوتبال بیشترین فالوور را در شبکه های اجتماعی دارد؟

کدام باشگاه فوتبال بیشترین فالوور را در شبکه های اجتماعی دارد؟

رئال مادرید شنبه گذشته در استادیوم ومبلی با پیروزی ۲-۰ مقابل بروسیا دورتموند یک دوره موفق دیگر را پشت سر گذاشت تا جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان قهرمانی لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ خود اضافه کند.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، آینده نزدیک برای تیمی از پایتخت اسپانیا روشن به نظر می رسد زیرا ورزشگاه جدیداً بازسازی شده سانتیاگو برنابئو در آینده تبدیل به یک منبع درآمد خواهد شد که میزبان کنسرت های خواننده های بزرگ و بازی هایبزرگی نیز  خواهد بود.

به علاوه در زمین ورود اندریک و مهاجم کلاس جهانی امباپه یعنی روی رئال مادرید حالا حالاها حساب کنید. 

درسال های اخیر، یکی دیگر از حوزه هایی که تیم اسپانیایی در آن تسلط دارد، از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که استراتژی ارتباطی باشگاه در سال های اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته است. 

دردنیای ورزش، پلتفرم‌های تأسیس‌شده‌ای مانند فیس‌بوک، توییتر (X) و اخیراً تیک تاک و اینستاگرام به تیم‌ها فرصت طلایی برای اطلاع‌رسانی، سرگرمی، بازاریابی و تعامل با طرفداران در سراسر جهان را ارائه می‌دهند و در سال 2023، کهکشانی ها بالاترین میزان فالوور را در جهان داشته اند. 

لالیگا پیشتاز است

رئال مادرید در رده بندی رسانه های اجتماعی توسط رقیب سرسخت خودش بارسلونا تعقیب می شود و تیم کاتالانی با مجموع فالوورهای جدی به خود می بالد.

منچستریونایتد در جایگاه سوم قرار گرفت و علیرغم اینکه به طور سنتی یکی از محبوب ترین باشگاه های جهان است، فرم ضعیف اخیر آنها باعث شده که دو اسپانیایی از او پیشی بگیرند. 

غول های لیگ 1، پاری سن ژرمن و قهرمان لیگ برتر، منچسترسیتی، پنج تیم برتر را تکمیل می کنند.

رسانه های اجتماعی و فوتبال

باشگاه: فالوورها (در میلیون ها نفر)

1: رئال مادرید: 410.9

2: بارسلونا: 360.7

3: منچستریونایتد: 216.3

4: پاری سن ژرمن: 184.1

5: منچسترسیتی: 158.4

6: یوونتوس: 155.8

7: لیورپول: 144.5

8: چلسی: 141.7

9: بایرن مونیخ 137.1

10: آرسنال: 102.4

 

ارسال نظر