شناسه خبر : 55959

قتل مسافر سالخورده به خاطر چند تکه طلا

قتل مسافر سالخورده به خاطر چند تکه طلا

راننده مسافربر که پس از سوار کردن زن سالمند با دیدن طلاهای وی وسوسه شده و او را به قتل رسانده بود در عملیات ویژه پلیس تاکستان دستگیر شد

به گزارش چابک آنلاین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: روز ۲۰ مرداد امسال، در پی اعلام ناپدید شدن زنی سالخورده در شهر تاکستان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس پس از اقدامات فنی و تلاش‌های شبانه‌روزی دریافتند وی در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان سوار بر یک دستگاه خودروی مسافربر شخصی شده و پس از آن هیچ نشانی از وی به‌دست نیامده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه ضمن اشاره به اقدامات شبانه‌روزی فنی و پلیسی در شناسایی راننده خودرویی که آخرین بار این خانم را در شهر تاکستان سوار کرده بود، خاطرنشان کرد: کارآگاهان تحقیقات تکمیلی خود را انجام داده و موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای تاکستان شناسایی کنند.

پس از هماهنگی قضایی، مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند، سرانجام متهم در تحقیقات پلیسی به قتل زن سالمند اعتراف کرد و انگیزه خود را از این جنایت سرقت طلا و جواهرات مقتول عنوان کرد و متهم ۳۳ ساله با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

روزنامه ایران

ارسال نظر