شناسه خبر : 47965

امکان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد

امکان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد

در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد و اعطای سهام عدالت به جاماندگان منوط به این مورد است که هیأت دولت منابعی را برای توزیع سهام اختصاص دهد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت  گفت: در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد و اعطای سهام عدالت به جاماندگان منوط به این مورد است که هیأت دولت منابعی را برای توزیع سهام اختصاص دهد.

در ادامه این مقام مسئول اظهار کرد: بر همین اساس هرگونه لینک، تماس، پیامکی و... مبنی بر ثبت نام سهام عدالت جاماندگان کلاهبرداری خواهد بود و امیدواریم که افراد به این نکات توجه کافی را داشته باشند تا فریب نخوردند.

حاجی وند در ادامه هم بیان کرد: بنابر این مردم حتما باید اخبار مربوط به حوزه سهام عدالت را از از رادیو و تلویزیون و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند تا خدایی نکرده در این حوزه دچار چالش نشوند.

 با ورود به سال جدید حالا جاماندگان سهام عدالت منتظر رفع موانع حقوقی و رسیدن اعطای سهام عدالت به ایستگاه‌ پایانی خود پس از سال‌ها وقفه، علی‌رغم تاکیدات قانونی هستند.

ارسال نظر