شناسه خبر : 56011

اختصاصی چابک آنلاین؛

پیش شرط های افزایش ضریب نفوذ بیمه و رضایت مشتریان مشخص شد + فیلم

پیش شرط های افزایش ضریب نفوذ بیمه و رضایت مشتریان مشخص شد + فیلم

رئیس کل بیمه مرکزی، تصریح کرد: در مورد محصولات بیمه ای و برای افزایش ضریب نفوذ در بیمه های زندگی و سایر بیمه ها باید چند کار به صورت همزمان انجام شود که یکی از این کارها ایجاد زیرساخت های مناسب است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری،  علی استاد هاشمی در گفتگو با چابک آنلاین، گفت: با توجه به پیشرفت و گسترش فناوری های جدید، بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ای باید  زیرساخت های مناسب را ایجاد کنند و در این صورت می توان انتظار داشت که شرکت ها بتوانند بیمه های بیشتری به فروش برسانند و همچنین مردم بیمه نامه ی بهتری دریافت کنند.

وی، افزود:اقدام دیگر برای افزایش ضریب نفوذ این است که بیمه گذار بتواند بازدهی که از شرکت های بیمه می گیرد را حس کند و درصورت مقایسه با محصولات بازار سرمایه و بانک شاهد بازدهی خوب شرکت بیمه باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی، موضوع دیگر آیین نامه هایی است که شرکت بیمه برای فروش بیمه نامه های عمر و زندگی دارند، در یکسال گذشته بیمه مرکزی سعی کرده که در همه موارد حداقل در بیمه های عمر و زندگی به صورت فعال وارد شود و در همین راستا آیین نامه بیمه عمر و زندگی در شورای عالی بیمه مطرح شد.

استاد هاشمی، موضوع موثر دیگر در افزایش ضریب نفوذ بیمه را ایجاد زیرساخت الکترونیک عنوان کرد و افزود: بیمه مرکزی با آیین نامه اینشورتک به سمت شرکت های فناور بیمه ای در همه محصولات رفته  که یکی از این محصولات بیمه ی عمرو زندگی است. 

وی، افزود: اتصال خوبی بین صنعت بیمه و بازار سرمایه در حال شکل گیری است و در حال حاضر تعدادی از شرکت های تخصصی با وجود تجربه ای که در بازار سرمایه دارند به بحث اصلاح آیین نامه توسط بیمه مرکزی ورود پیدا کردند که جمع بندی این موضوع اتفاقات مثبتی را نوید می دهد.

رئیس کل بیمه مرکزی، افزود: شرکت های بیمه جنرال هم که در زمینه فروش بیمه فعال هستند کار های خوب و بزرگی انجام می دهند در حال حاضر یکی از شرکت ها بیمه های عمر و زندگی پروژه محور به فروش می رساند که این به معنی سرمایه گذاری در بیمه عمر است.

رئیس کل بیمه مرکزی، بیان کرد: اگر اقدامات ذکر شده انجام شود اتفاقات خوبی در بیمه عمرو زندگی خواهد افتاد این اقدامات شروع شده است و با شدت در حال پیشروی است.

 

حجم ویدیو: 102.34M | مدت زمان ویدیو: 00:04:24 دانلود ویدیو
ارسال نظر