شناسه خبر : 55695

اختصاصی چابک آنلاین؛

توسعه اقتصاد دیجیتال بدون هماهنگی سه ضلع بازار شدنی نیست + فیلم

توسعه اقتصاد دیجیتال بدون هماهنگی سه ضلع بازار شدنی نیست + فیلم

رئیس کل بیمه مرکزی معتقد است که وقتی صحبت از اقتصاد دیجیتال و اقتصاد می شود صنعت بیمه هم یک ضلع اقتصاد بوده و تا زمانیکه زیرساخت ها به گونه ای جلو نروند که این سه ضلع باهم در ارتباط باشند نمی توان فعالیت مثبتی داشت زیرا اقتصاد یک مجموعه به هم پیوسته و سیستماتیک است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، علی استاد هاشمی در گفتگو با چابک آنلاین، گفت: این گونه نیست که فعالیت بیمه به بازار سرمایه و بانک مرتبط نباشد، تا زمانیکه ارتباط این سه نهاد باهم شکل نگیرد کار بیمه معطل خواهد بود.

به گفته وی، در حال حاضر این اقدام صورت گرفته و شرکت های بیمه عمر که در بازار سرمایه مشغول به کار هستند خواهان زیرساختی شدند که سعی برآن است تا این زیرساخت ها در آیین نامه جدید مطرح شود.

وی، افزود: اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و بین سه صنعت بورس و بانک و بیمه لینک صورت می گیرد، همچنین از سال گذشته بحث های مرتبط با نظارت هم شروع شده  و جلساتی با بازار سرمایه و بورس برگزار شده که طبق آن  در بحث های نظارتی ارتباط خوبی شکل گرفته است.

رئیس کل بیمه مرکزی، اظهار داشت: کامل شدن این ارتباط نیازمند زمان است ناگفته نماند کامل  شدن به صورت تمام و کمال صورت نمی گیرد زیرا این موضوعی فرآیندی به حساب می آید و  باید این فرآیند طی شود تا بتوانیم با تغییرات دو طرف لینک شویم و درنهایت حلقه ها به هم متصل شوند تا کار به خوبی  و به صورت سیستماتیک پیش برود.

 

حجم ویدیو: 35.26M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33 دانلود ویدیو
ارسال نظر