شناسه خبر : 55483

اختصاصی چابک آنلاین ؛

صنعت بیمه با انتشار اوراق متنوع ریسک ها را به بازار سرمایه منتقل می کند + فیلم

صنعت بیمه با انتشار اوراق متنوع ریسک ها را به بازار سرمایه منتقل می کند + فیلم

مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت بیمه البرز، بیان کرد: صنعت بیمه یک بازوی مالی بوده که در کنار سایر بازارها قرار گرفته و با حضور در بازارهای سرمایه و با استفاده از فرصت های سرمایه گذاری موفق شده که همکاری های فی مابین ایجاد کند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، نفیسه اصغرنیا در گفتگو با چابک آنلاین، گفت: یکی از همکاری های صنعت بیمه و بازار سرمایه، سرمایه گذاری در اوراق بهادار و هدایت و انتقال منابع موجود در بازارهای سرمایه  از جمله همکاری های صنعت بیمه با بازار سرمایه گفتمان و در دست اجرا داشتن اوراق اتکایی است.

وی، اضافه کرد: صنعت بیمه باید بتواند با انتشار اوراق، ریسک هایی که در شرکت های بیمه ای وجود دارد را به بازار سرمایه منتقل کند و سهامداران با خرید این اوراق در درآمد ها و ریسک ها با ما شریک شوند که این مسئله در حال حاضر در دست اجرا است.

مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت بیمه البرز، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سرمایه گذاری ها و همکاری های شرکت های بیمه ای حضور صندوق های سرمایه گذاری های بخشی بیمه است که شرکت سرمایه گذاری البرز هم در آن حضور دارد.

اصغرنیا، افزود: یکی از شاخص ترین عملیات سرمایه گذاری شرکت بیمه البرز که امسال در دست اجرا بوده  حضور و ایجاد ابزار نوین بیمه نامه تاراز است که با انتشار این بیمه نامه، منابع حاصل از آن در سرمایه گذاری ها و پروژه های ملی سرمایه گذاری شده تا بتوان منابع کم مردم در پروژه های بزرگ اقتصادی را مشارکت دهیم.

 

حجم ویدیو: 38.47M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41 دانلود ویدیو
ارسال نظر