شناسه خبر : 54982

اختصاصی چابک آنلاین؛

مذاکره برای دریافت ۹۰۰ میلیارد تومان طلب بیمه ایران از مشتریان درحال انجام است + فیلم

مذاکره برای دریافت 900 میلیارد تومان طلب بیمه ایران از مشتریان درحال انجام است + فیلم

مدیرعامل شرکت بیمه ایران، اظهار کرد که شرکت متبوع وی در سال گذشته حدود ۷۰همت حق بیمه تولید کرده که این یعنی تقریبا ۲۵ درصد از حق بیمه کل صنعت بیمه در سال گذشته را بیمه ایران تولید کرده است.

 چابک آنلاین، زهرا نامداری، محمدرضا کشاورز گفت: شرکت بیمه ایران در سال گذشته 45 همت خسارت پرداخت کرده که این یعنی تقریبا حدود 28درصد خسارت کل صنعت بیمه را بیمه ایران پرداخت کرده است.

وی، اذعان داشت که بدهی بدهکاران به شرکت بیمه ایران تا پایان سال گذشته مبلغ 17هزار و 700 میلیارد تومان بوده که نسبت بدهکاران شرکت بیمه ایران به حق بیمه صادره حدود 25درصد است که نسبت به  عدد صنعت بیمه مطلوب است.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران، یکی از بزرگترین بدهکاران شرکت متبوع خود را بنیاد شهید و امورایثارگران اعلام کرد و توضیح داد: این بنیاد رقمی در حدود 1051 میلیارد تومان به بیمه ایران بدهی داشت که پس از اقدامات انجام شده درسالجاری توانستیم ۱۵۱ میلیارد تومان از آن را به صورت نقد دریافت کنیم.

کشاورزتاکید کرد که میزان این بدهی  اکنون به 900 میلیارد تومان رسیده که در حال مذاکره هستیم تا از طریق تهاتر املاک و یا به روش های دیگر مابقی طلب شرکت بیمه ایران را دریافت کنیم.

 

حجم ویدیو: 40.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:46 دانلود ویدیو
ارسال نظر