شناسه خبر : 53441

اختصاصی چابک آنلاین؛

تجهیزات الکترونیک زبده به عنوان توسعه دهنده بیمه نامه های نوظهور عمل می کند

تجهیزات الکترونیک زبده به عنوان توسعه دهنده بیمه نامه های نوظهور عمل می کند

مدیرعامل شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده، اظهار داشت: صنعت بیمه و بیمه گذاران در زمان خرید بیمه نامه های خرد در انواع و اقسام ریسک ها با چالش ارزیابی ریسک مواجه هستند و دراین میان شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده به عنوان یک شرکت توسعه دهنده بیمه نامه های خرد و ریسک های نوظهور عمل می کند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "محمدرضا آقاجانی"، درحاشیه نمایشگاه الکامپ در گفت و گو با چابک آنلاین، افزود: طولانی بودن فرآیند ارزیابی خسارت یکی از مواردی بوده که بیمه گذاران با آن مواجه بوده و صنعت بیمه برای بهبود تجربه مشتریان خود ناگزیر است با توسعه دهنده هایی مانند شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده فعالیت کنند تا عملیات بیمه گری و در عین حال شناخت نیاز مشتریان را تسهیل کند.

وی،اذعان داشت که شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده در گام اول با بیمه نامه های تجهیزات الکترونیک به بازار ورود پیدا کرده و در ارتباط با بسیاری از پلتفرم ها و فروشگاه های اینترنتی توانست نیازهای آنها را بر طرف کند و بسترهای بسیار مناسبی برای ارائه بیمه نامه های تجهیزات الکترونیک ایجاد شد.

 مدیرعامل شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده، بیان کرد: اجرای این مدل برای سایر ریسک های نوظهور از قبیل ریسک های، سایبری ریسک های اعتباری و ریسک های مرتبط با دام و طیور و حیوانات در دستور کار این شرکت قرار دارد.

آقاجانی، اذعان داشت که صنعت بیمه بعنوان مهمترین کسب و کار مرتبط، موضوع ریسک و مدیریت آن مخاطب اصلی شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده است.

به گفته وی، صنعت بیمه می تواند در فرآیندهای کاری زنجیره ارزش خود ازجمله عملیات تحلیل بازار، ارزیابی ریسک، تهیه محصول، فروش و خدمات خسارت، بازیافت، CRM، خدمات VAS و ... از امکانات توانمندی‌های شرکت زبده استفاده کند.

 

ارسال نظر