شناسه خبر : 53371

اختصاصی چابک آنلاین؛

هوش مصنوعی جلوی پرداخت خسارت های غیر واقعی صنعت بیمه را می گیرد + فیلم

هوش مصنوعی جلوی پرداخت خسارت های غیر واقعی صنعت بیمه را می گیرد + فیلم

مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه دی، گفت: با توجه به تحول دیجیتال درعرصه کسب و کار و تغییر در شیوه کسب و کار و تنوع در ارائه خدمات، شرکت های بیمه ای به ناچار به سمتی باید بروند که بستر دیجیتال در صدور، فروش بیمه نامه و خدمات پس از فروش ونظارت و کنترل بر عملیات بیمه گری و فرآیند های مربوط به آن فراهم شود که نیازی بسیار مبرم برای جامعه است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،  "محمد علی رجبی علیایی" در حاشیه نمایشگاه الکامپ درگفتگو با چابک آنلاین، افزود: اگر بیمه گری در بستر دیجیتال متمرکز شود قطعا سه شاخص را تغییرخواهد داد که این شاخص ها شامل رضایتمندی مشتریان به واسطه تسریع در امور ارائه  خدمات،کاهش هزینه های بیمه گری و شاخص سوم بهره وری بالا و سود آوری برای شرکت های بیمه است که سه شاخص نامبرده بااهمیت هستند.

وی،ادامه داد که  در حوزه نظارت و کنترل بر عملیات بیمه گری، هوش مصنوعی و استفاده از بسترهای دیجیتال می تواند بسیار موثر باشد.

مدیر بیمه های خودروی شرکت بیمه دی، اذعان داشت: در بستر دیجیتال و هوش مصنوعی می توان به پرونده های خسارت از طریق سیستم و هوش مصنوعی، دسترسی داشت و اگر بتوانیم آیتم های هجده گانه را تشخیص دهیم در مورد اینکه پرونده خسارت چقدر به تقلب و صحنه سازی نزدیک است این امر می تواند به صنعت بیمه کمک شایانی کند.

رجبی علیایی، افزود: با کمک هوش مصنوعی جلوی پرداخت غیرحقی که در صنعت بیمه پرداخت می شود گرفته خواهد شد که فکر می کنم پرداخت این دسته از خسارت ها کمتر از 20درصد در سال نیست و هزینه بسیار زیادی برای صنعت بیمه ایجاد می کند که در این مورد هم هوش مصنوعی می تواند به صنعت کمک کند.

 

حجم ویدیو: 78.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09 دانلود ویدیو
ارسال نظر