شناسه خبر : 52769

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه به واسطه هوش مصنوعی روش های سنتی را کنار می گذارد + فیلم

صنعت بیمه به واسطه هوش مصنوعی روش های سنتی  را کنار می گذارد + فیلم

معاون فنی اموال و بیمه های مسئولیت شرکت بیمه دانا اعلام کرد که استفاده از فناوری های نوین، نرم افزارهای کامپیوتری و سیستم های الکترونیک در همه صنایع از جمله در صنعت بیمه اجتناب ناپذیر بوده و همه صنایع طی سالهای اخیر به این سمت رفته اند که بتوانند از این نرم افزار ها و امکانات الکترونیک استفاده کنند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، عباس عمرانپور، در گفتگو با چابک آنلاین افزود: هوش مصنوعی در همه عرصه های زندگی شخصی و زندگی اداری همه ی صنایع ورود کرده و صنعت بیمه نیز ناگزیر به استفاده از این ابزار است و این صنعت در موضع انتخاب و اختیار نیست.

به گفته وی، باید بپذیریم که این امکانات از زندگی شخصی و اداری افراد جدا نشدنی است، بنابراین سیستم های نرم افزاری و خدمات الکترونیک نیاز و خواسته همه مشتریان در دنیاست.

معاون فنی اموال و بیمه های مسئولیت شرکت بیمه دانا تصریح کرد که شرکت های بیمه ملزم هستند تا فرآیندهای صدور، فروش و خسارت خود را  به سمت استفاده حداکثری از این نرم افزارهاوسیستم ها تغییر دهند و اصلاح کنند.

وی اذعان داشت که خوشبختانه صنعت بیمه هم در سال های اخیر در تغییر به این سمت حرکت های خوبی داشته مانند فروش آنلاین بیمه نامه هاو سیستم های پرداخت خسارت آنلاین و تاکید کرد که درحال حاضر در مسیر رشد و نفوذ بیشتر این نرم افزارها در صنعت بیمه هستیم با اینکه هنوز به نقطه ایده آل و مطلوب نرسیده ایم اما شروع این کار رقم خورده است.

 عمرانپور  گفت که در صنعت بیمه شرکت ها این نیاز را حس کردند که فرآیندها و روش های سنتی باید کنار گذاشته شود و هر چه بیشتر از این نرم افزارها در راستای تسهیل کارها استفاده شود و تعدادی از شرکت ها به تازگی در مسیری قرار گرفته اند که از هوش مصنوعی بهره ببرند.

 

حجم ویدیو: 30.59M | مدت زمان ویدیو: 00:03:01 دانلود ویدیو
ارسال نظر